Stisknutím "Enter" přejdete na obsah
Zdroj: Oficiální stránky hnutí STAN

Rakušan na venkově jako Lotrando? Lidé se baví i kritizují

Ministr vnitra před volbami vsadil na nový počin v podobě seriálu Venkoff. Jeho návštěva obce Vysočina ale vzbudila víc otázek než obdivu, zejména kvůli narážkám na pohádku Lotrando a Zubejda a přítomnosti vládní limuzíny.

Komentář – Volby se nezadržitelně blíží a je si toho velmi dobře vědom také Vít Rakušan. A jako každý zkušený politik také ví, že je třeba vyrazit mezi lidi. Rozhodl se tedy založit nový youtube kanál a spustil seriál s názvem Venkoff, kde se nám bude snažit přiblížit život na venkově a ukázat, jak se tamní lidé potýkají s každodenními problémy. Na první pohled by se mohlo zdát, že jde o zajímavý marketingový tah – v době, kdy sociální sítě rozhodují také o úspěchu či neúspěchu ve volbách, není špatný nápad přiblížit se občanům touto formou.

Jenže…

Rakušanova první zastávka byla v obci Vysočina. Ta má jistě své kouzlo, mimo jiné i proto, že tam byla natáčena oblíbená pohádka Lotrando a Zubejda. Jenže právě tahle nevinná zmínka nezůstala bez odezvy. Nebo snad zvolil toto místo ministr vnitra zcela záměrně? Mnoho lidí si totiž nemohlo odpustit narážky, jestli snad Lotrando a Zubejda nejsou postavy, které Rakušana inspirovaly k jeho aktuálnímu působení. A není se čemu divit – takové přirovnání se prostě nabízí, zvlášť když politická situace v naší zemi skutečně připomíná pohádku, ve které jeden neví, co dělá ten druhý a jestli ten první to udělal správně.

https://twitter.com/Vit_Rakusan/status/1855925592509554851

Kritika, která mě osobně ovšem pobavila, se snesla na fakt, že Rakušan přijel do obce ve vládní limuzíně, která, světe div se, není české výroby. A mohl by mi prosím někdo říct, jaké auto by to v tomto případě mělo být? Škoda? Lidé si často neuvědomují, že Škoda už dávno není ryze česká značka. Pokud bychom trvali na tom, že ministři mají jezdit pouze ryze českými výrobky, asi bychom dneska už nenašli moc možností. Samozřejmě tento problém se netýká jen automobilů, ale celé ekonomiky a výroby obecně. Kolik věcí, které používáme, je dnes skutečně českých?

Co však lidem vadilo nejvíce, je samotný fakt, že vláda podle nich nemá peníze na platy policistů, ale na marketingové úlety ministra vnitra se peníze najdou. A tady jim musím dát částečně za pravdu. Opravdu to působí nešťastně, když se vládní představitelé pouští do takovýchto projektů, zatímco se veřejně mluví o škrtech a nutnosti šetřit. Jenže si musíme uvědomit, že se blíží volby a že marketing je neoddělitelnou součástí politické hry.

Osobně bych řekl, že toto je jen začátek. Venkoff je předkrm, který nám Rakušan servíruje hezky za tepla, a rozhodně se můžeme spolehnout, že to nebude poslední bizarní marketingový tah, který uvidíme. Volby se blíží a politici budou dělat všechno možné i nemožné, aby získali přízeň voličů. Takže, pokud vás Venkoff pod taktovkou Víta Rakušana zvedá ze židle, radím klid – to horší nás teprve čeká. A možná se budeme ještě smát tomu, jak nevinně Venkoff nakonec vypadal.

Zdroj: Sociální síť X

Buďte první! Přidejte komentář

Napsat komentář

Mission News Theme od Compete Themes.